بیش از 30 میلیارد تومان وام خانگی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ فریبا آیت اللهی، گفت: از ابتدای مرداد ماه امسال تاکنون مبلغ 31 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به طرح های مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مشاغل خانگی یکی از راه های درآمد و تامین معیشت خانوارها است اظهار کرد: از مرداد ماه امسال تاکنون به 516 طرح مشاغل خانگی به مبلغ 31 میلیارد تومان پرداخت شد.

آیت اللهی ادامه داد: با پیگیری های به عمل آمده سهم استان از تسهیلات مشاغل خانگی از 85 میلیارد و 400 میلیون تومان در سال 1401 به 102 میلیارد و 480 میلیون تومان در سال 1402 افزایش یافت که افزایش 17درصدی را شاهد بودیم.
این مسئول بیان داشت: با اجرای صحیح سیاست های ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری، تعداد 5700 مجوز مشاغل خانگی در سطح استان صادر گردیده است.  

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، به سهم اشتغال ایجاد شده این طرح ها در استان اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری تاکنون مبلغ 31 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی استان پرداخت شده که با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد 700 فرصت شغلی جدید در استان فراهم شده است.

وی در پایان تصریح کرد: به مابقی تسهیلات به طرح‌ها از سوی بانک ها در حال پرداخت است.

یزد/ سمیه گلابگیریان

کدخبر: 940945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟