احداث ۶ پروژه گردشگری در شهرستان نمین

به گزارش رکنا از اردبیل، سریع‌الاطلاق در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان نمین با حضور استاندار اردبیل با اشاره به احداث ۶ پروژه گردشگری در این شهرستان اظهار کرد: این پروژه‌ها با اشتغال‌زایی ۱۲۵ نفری در شهرستان نمین در حال احداث است که ۱۳۰ اتاق و بیش از ۲۵۰ تخت به ظرفیت مراکز اقامتی استان اضافه خواهند کرد.

وی با اشاره به پیشرفت خوب هتل ۴ ستاره این شهرستان افزود: هتل ۴ ستاره یکی از پروژه‌های مهم شهرستان نمین است که با ۶۵ اتاق و حدود ۲۰۰ تخت و در زمینی به مساحت یک هکتار و با حجم سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به نیاز شهرستان نمین به توسعه مراکز اقامتی، این طرح می‌تواند ثمرات قابل توجهی داشته باشد، ادامه داد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۵ درصد در حال اجرا است و پس از اتمام به عنوان یکی از تکمیل‌ترین مراکز اقامتی استان خدمات مناسبی به گردشگران ارائه خواهد داد.

سریع‌الاطلاق به پروژه مجتمع گردشگری ایرانیان به عنوان پروژه دیگر این شهرستان اشاره کرد و افزود: این مجتمع در «روستای سولا» در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع به منظور ارائه خدمات ویژه به گردشگران با پیشرفت ۲۵ درصدی در حال اجرا است.

 

کدخبر: 940360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟