افتتاح خط انتقال پساب یزد به معدن سرب و روی مهدی آباد

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ خط انتقال پساب از تصفیه خانه شهر یزد به معدن سرب و روی مهدی آباد به طول 100 کیلومتر و ظرفیت 110 لیتر بر ثانیه دارای سه ایستگاه پمپاژ و مخزل ذخیره 10 هزار متر مکعبی است.

داوود منظور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، با حضور استاندار یزد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از مخزن 50 هزار مترمکعبی یزد که  یکی از پروژه های استان در راستای افزایش حجم مخازن ذخیره آب و افزایش تاب آوری آبی استان است، نیز بازدید کرد.

بازدید از پروژه رینگ آبرسانی شهر یزد که با اعتبار 27 هزار میلیارد ریال، به منظور بهره مندی شهروندان از آب با کیفیت یکسان و متعادل سازی فشار آب مصرفی مشترکین در حال اجراست، انجام شد.

همچنین این مقام بالای کشوری  از روند اجرا پروژه 30 هزار متر مکعبی فدک شهر  یزد که با هزینه ای بالغ بر 433 میلیارد ریال و به منظور افزایش ذخیره آب و جبران نوسانات ساعتی در حال اجراست نیز بازدید کرد.

بیمارسـتان 126 تختخوابی فرخی (بحران) استان یزد  با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد تومان نیز با حضور معاون رییس جمهور، استاندار یزد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

معاون رییس جمهور، علاوه بر دیدار با  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز حضور پیدا کرد.

یزد/ سمیه گلابگیریان

 

کدخبر: 938346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟