تجمع مردم و دانشگاهیان خرم‌آباد در محکومیت جنایات اسرائیل غاصب

به گزارش رکنا از لرستان ؛ جمعی از مردم خرم‌آباد ،از ساعت ۱۶ عصر چهارشنبه (۲۶ مهر ۱۴۰۲) در محکومیت جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» غزه در کنار قلعه فلک‌الافلاک تجمع کردند.

مردم غیرت‌مند با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری خواستند که ضمن هوشیاری در برابر این رژیم سفاک و جنایات هولناک سکوت را کنار گذاشته و با محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم سفاک، حمایت کامل و عاجل سیاسی، و مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه را به عمل آورند.

وزیر اطلاعات، استاندار لرستان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، جمعی از مسئولان استانی در کنار مردم در این تجمع در خرم‌آباد حضور داشتند.

حملات اسرائیل به غزه نقطه عطفی برای اضمحلال این رژیم غاصب است

فرهاد زیویار روز چهارشنبه در تجمع دانشجویان شهر خرم‌آباد در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه ضمن محکوم‌کردن این جنایت وحشیانه گفت: وظیفه همه ما حضور و ابراز علنی انزجار است.

استاندار لرستان با تاکید بر حضور مردم به هر شکلی که ممکن است در حمایت از مردم فلسطین گفت: باید این حرکت مذبوحانه را نقطه عطفی برای کنار زدن رژیم غاصب در نظر بگیریم.

زیویار با اشاره به اینکه حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستیی به غزه نقطه عطفی برای وحدت امت اسلامی و همبستگی، انسجام و یکپارچگی آنان در برابر دشمنان است بیان کرد: این حملات شروعی برای اضمحلال رژیم غاصب اسرائیل است.

وی حملات رژیم کودک‌کش اسرائیل را نشان از ناپایدار و متلاطم بودن استقرار این رژیم دانست و افزود: این حادثه نقطه عطفی در کنار زده شدن رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

هولوکاست واقعی، جنایت بمباران بیمارستان غزه است

احسان یاوری، روز چهارشنبه در تجمع دانشگاهیان استان لرستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه  با بیان اینکه امروز با مشاهده جنایات رژیم صهیونیستی، قلب‌های همه بیش از پیش آکنده از خشم و نفرت نسبت به استکبار جهانی است افزود: جنایتی که رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان غزه انجام داد مصداق واقعی هولوکاست است.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه آنهایی که بهانه هولوکاست، ۷۵ سال خون مردم مظلوم فلسطین را در شیشه کردند امروز دیدند که هولوکاست واقعی در بیمارستان غزه اتفاق افتاد.

معاون استاندار لرستان با اشاره به سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر گفت: حدود یک‌هزار و ۲۰۰ نفر انسان بی‌گناه مظلومانه با بمب‌های اهدایی تکه تکه شدند که وجدان‌های بیدار بشریت باید به این جنایت بزرگ واکنش نشان ‌دهند.

یاوری با اشاره به اینکه کسانی که در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی سکوت کنند در این جنایت شریک هستند، افزود: عاشورای امروز و کربلای امروز، غزه و بیمارستان المعمدانی است و هیچ انسان آزاده‌ای نباید سکوت کند.

وی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی همراه و همدل ملت مظلوم فلسطین است، افزود: ملت‌های آزاده جهان خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 938200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟