رتبه دوم سامانه ۱۴۱ استان اصفهان در پاسخگویی به شکایات کشوری

به گزارش رکنا از اصفهان؛مریم تاکی اظهار داشت:  از میزان ۱۰۲هزار و ۴۵۳ شکایت ثبت شده در کشور، تعداد ۱۶هزار و ۳۵۵ شکایت، توسط اداره مدیریت راه‌های این اداره کل ثبت شده است، که به طور میانگین ۱۶ درصد کل شکایات ثبت شده و رتبه دوم ثبت پس از ستاد مدیریت راههای کشور است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان افزود: از این تعداد، ۱۰هزار و ۳۷ شکایت مربوط به مشکلات راه، ۴هزار و ۹۸۸ شکایت در حوزه باری، هزار و ۲۶۳ شکایت در حوزه مسافری، ۲۶ شکایت مربوط به عوارضی‌ها، امداد خودرو و مراکز رفاهی، ۲۲ شکایت در حوزه ایمنی حریم و راه و ۱۹ شکایت درخصوص ترانزیت باری بوده است.

وی بیان داشت: در این بازه مرکز مدیریت راه‌های کشور(تهران) نیز تعداد ۱۹هزار و ۲۹۸ شکایت به ثبت رسانده، که ۱۹درصد از کل شکایات ثبت شده کل کشور بوده و پس از آن سامانه ۱۴۱ استان اصفهان با ثبت ۱۶درصد از کل شکایات کشوری، رتبه دوم را داراست.

تاکی تصریح کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در حوزه مسافر و بار، رسیدگی به پنج هزارو ۷۴۲ شکایت پایان یافته و حدود ۵۰۰ شکایت در جریان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین میزان شکایت ثبت شده در حوزه‌های باری و مسافری مربوط به شهریورماه است، گفت: بیشترین شکایات حوزه بار مربوط به عدم پرداخت کرایه و نرخ نامتعارف کمیسیون جهت حمل بار بوده و همچنین تاخیر بیش از اندازه در آغاز سفر و نقص فنی خودرو نیز بیشترین میزان شکایات ثبت شده در حوزه مسافری بوده است.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 938175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟