کمک ۵۹۸ حامی به ۱۹۴ فرزند تحت حمایت

به گزارش رکنا ازقزوین، فرزاد جهانگرد بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان دارد که یکی از این طرح ها، اکرام ایتام و محسنین است.

وی ادامه داد: براساس این طرح هر فرد یک فرزند یتیم یا محسنین را به عنوان فرزند معنوی خود مورد حمایت قرار می دهد و ماهانه به دلخواه از حداقل ۱۰ هزار تومان تا هر رقمی که بخواهد به حساب فرزند معنویش واریز می کند.

رئیس کمیته امداد اداره اسفرورین اضافه کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۹۸ حامی با حمایت از ۱۴۰ فرزند محسنین و ۵۴ فرزند یتیم بیش از ۲۹۶ میلیون تومان به حساب این فرزندان واریز کرده اند.

وی افزود: همچنین در این مدت اقشار مختلف مردم نیکوکار در پنج مرکز نیکوکاری بیش از ۷۳۹ میلیون تومان کمک مردمی را برای نیازمندان و محرومان جمع آوری کرده اند که کمک های جمع آوری شده در توسط اعضای همین مراکز برای نیازمندان و محرومان هزینه شده است.

جهانگرد عنوان کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۲۵ میلیون تومان صدقه واریزی مردم اسفرورین در دو هزار و ۶۹۷ صندوق صدقه جمع آوری شده و برای محرو مان همین منطقه صرف شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی #۰۲۸۱۱*۸۸۷۷* به دست نیازمندان و محرومان اسفرورین برسانند.

منبع:روابط عمومی کمیته امداد

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 937535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟