امکانات دستگاه‌های اجرایی لرستان در زمان بحران تحت مدیریت ستاد بحران است

به گزارش رکنا از لرستان؛ احمدرضا دالوند در جلسه ستاد پیشگیری از حوادث و مدیریت بحران لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: براساس اعلام هواشناسی از امروز تا زمان بارش‌های جدی در لرستان، تقریبا یک ماه فرصت داریم و ضرورت دارد فرمانداران جلسات متعدد را تشکیل و اجرای مصوبات مدیریت بحران را در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه همه نقاط حادثه‌خیز لرستان شناسایی شده‌اند نیاز است با نظارت مستقیم فرمانداران و معاونت عمرانی فرمانداری‌ها چنانچه مشکلات وجود دارد مرتفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: یکی از نقاطی که در هنگام بارندگی چالش ایجاد می‌کند منطقه جنوب خرم‌آباد و  جنب فرودگاه  این شهر است و باید تمهیداتی صورت گیرد که مجبور به تخریب دیوار فرودگاه نشویم و برای این مجموعه مشکل ایجاد نکنیم چراکه فرودگاه در موارد اضطراری مورد نیاز اساسی است.

دالوند بیان کرد: باید با چاره‌اندیشی تا جایی که توان و امکانات وجود دارد مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی گفت: همچنین لازم است دستگاه‌های خدمات‌رسان، پلیس و دستگاه‌هایی نظیر راهدای، هلال‌احمر و اورژانس ۱۱۵ امکانات مورد نیاز را در اختیار پایگاه‌های خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر اهتمام ویژه به پروژه‌های عمرانی استان تاکید کرد و گفت: فرمانداران به فکر جاده‌ها و پل‌ها باشند و چنانچه موارد و مشکلاتی وجود دارد برطرف کنند تا در زمان بحران بتوانیم موضوعات به سرعت مدیریت کنیم.

دالوند بر حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمان بروز بحران در لرستان تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه‌ها، امکانات و ماشین‌آلات دستگاه‌های اجرایی لرستان در زمان بحران تحت مدیریت ستاد بحران استان و استاندار است و نباید برای این امکانات خط‌کشی تعیین کرد تا بتوانیم کار را به نحو احسن به انجام برسانیم.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 937137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟