فعالیت در حوزه کودک و نوجوان سرمایه‌گذاری بلندمدت است

به گزارش رکنا از لرستان؛ احسان یاوری در آئین تجلیل از مربیان و اعضای برتر مرکز علوم و نجوم خرم‌آباد فعالیت در حوزه کودک و نوجوان را یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و ماندگار دانست که در آینده اثرات مثبتی روی جامعه خواهد گذاشت.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همان‌گونه که از نامش پیداست فکر و خلاقیت کودکان را پرورش می‌دهد، بیان کرد: این کانون به عنوان مکملی در کنار آموزش و پرورش فعالیت دارد و در استان لرستان تعامل خوبی میان کانون و آموزش و پرورش وجود دارد.

معاون استاندار لرستان ضمن تقدیر از راه‌اندازی مرکز تخصصی علوم و نجوم کانون برای کودکان و نوجوانان، گفت: نجوم درس خداشناسی است که با کسب این علم به نظم دقیق عالم هستی و قدرت خداوند متعال بیشتر پی می‌بریم.

وی اعضای مرکز علوم و نجوم را سفیران کانون در بین دیگر کودکان دانست و افزود: آنها می‌توانند این مرکز و فعالیت‌های آن را به خوبی معرفی کنند. 

یاوری با اشاره به اینکه لرستان مهد استعدادهای بزرگ است که هنر و خلاقیت مانند آبشار در آن جاری است،‌ افزود: کودکان و نوجوانان خلاق این استان مانند قطره‌هایی از این آبشارهای بزرگ هستند.

در این مراسم اعضای مرکز علوم و نجوم استان به بیان مطالبات خود پرداختند و  در پایان از اعضای برتر نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان تقدیر شد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 937136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟