علت راکد ماندن پروژه تعریض و بهسازی مسیر هشترود و دامناب را تشریح کرد/ تا شروع بارش‌های زمستانی ویخبندان مشکل این مسیر برطرف می شود

به گزارش رکنا از هشترود ؛ وحید آخوندزاده در این باره گفت:پروژه تعریض و بهسازی مسیر ۵ کیلومتری هشترود _دامناب به مبلغ ۷/۵میلیارد تومان در سه ماهه اول سالجاری به پیمانکار طرف قرار داد تحویل زمین گردید و عملیات اجرایی پروژه در سه ماهه اول استارت خورده است .

وی ادامه داد: در اوایل شروع پروژه عملیات به علت معارضین موجود در مسیر تعریض پروژه ،  با   ۴۵ روز تاخیر در عملیات و با روند پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد اجرا گردید.

آخوند زاده یاد آوری کرد:بعد از حل  مشکلات معارضین و تعامل افراد و اداره راهداری و حمل و نقل جاده  ای هشترود ، پیمانکار ۱/۷۰۰متر از مسیر را خاک برداری نمود .

 رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای هشترود خاطر نشان کرد: با توجه به عدم تخصیص بودجه و تامین اعتبارات لازم و عدم توان مالی پیمانکار ، عملیات اجرایی پروژه به صورت کند در جریان است .

آخوند زاده متذکر شد: از صبر و شکیبایی همشهریان عزیز جهت تکمیل قسمتی از مسیر که خاکبرداری شده تشکر می کنم و به استحضار این عزیزان  می رسانم که جهت جلوگیری از حوادث احتمالی در جاده  مذکور  قبل از بارش های  زمستانی و یخبندان ، این جاده  حتما دارای ایمنی تردد خواهد بود .

وی در پایان باز هم از صبر و شکیبایی همشهریان تشکر و قدردانی کرد وگفت: امیدواریم اهالی باصفای منطقه و مسافران عزیز،  راهداران را که شبانه روز  در جهت خدمات رسانی به مردم شریف شهرستان هشترود و روستاهای همجوار فعالیت می کنند  یاری نمایند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 937079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟