به گزارش رکنا از خراسان رضوی، مهدی اله پور مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان داشت: شهادت “سعید پرهام” محیط‌بان استان پس از ۱۲ سال در کمیته کشوری احراز شهادت و جانبازی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالجاری احراز شد و امروز طی مراسمی سنگ مزار این شهید، با حضور مادر بزرگوار شهید پرهام، فرماندار شهرستان قوچان، مدیران کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و خراسان شمالی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان قوچان نصب گردید.

وی ادامه داد: محیط بان شهید سعید پرهام جان خود را در راه حفاظت از آرمان های حفاظت محیط زیست و صیانت از انفال فدا کرد و در نهایت شهادت این محیط بان پس از 12 سال محرز شد و بر این اساس شمار محیط بانان شهید در خراسان رضوی به ۲ نفر افزایش یافت.

مهدی اله‌پور اظهار داشت: سعید پرهام در آذرماه ۸۹ در درگیری با شکارچیان متخلف به شهادت رسید و در این مدت مدارک و مستندات مربوط به شهادت شهید سه مرتبه به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال شد، از این رو احراز شهادت این محیط بان زمان بر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: قدردانی و گرامیداشت این شهدا اندک کاری است که می‌توان در حق آنها انجام داد.

این مقام مسئول افزود: برای همه کارکنان حفاظت محیط زیست بخصوص محیط بانان در خراسان رضوی و خراسان شمالی افتخاری است، که همچنین بزرگمردانی را در بین خود دارند و ان شاله راه همه این عزیزان شهید برای ما مستدام خواهد بود.

 

کدخبر: 936956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
امیرحسین ذکاء
آیا این خبر مفید بود؟