حضور مردم لرستان در راهپیمایی حمایت از فلسطین

به گزارش رکنا از لرستان؛ راهپیمایی مردم خرم‌آباد در حمایت از ساکنان مظلوم فلسطین و غزه و گرامی‌داشت یاد شهدای این سرزمین امروز جمعه برگزار شد.

استاندار لرستان، معاونین استاندار، مدیران کل ستادی استانداری، امام جمعه موقت خرم‌آباد، رئیس کل دادگستری استان، جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، همگام با مردم در این راهپیمایی شرکت داشتند‌. 

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی ضمن اینکه انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی فریاد زدند، حمایت خود از مقاومت فلسطین و عملیات «طوفان الاقصی» را اعلام کردند.

 شرکت‌کنندگان در این مسیر با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب، شهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، پرچم فلسطین و دست‌‌نوشته‌هایی در حمایت از آزادی بیت‌المقدس حمایت خود را از مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرده و بر پشتیبانی از گروه‌های مقاومت تاکید کردند.

راهپیمایان خرم‌‌آبادی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که عملیات طوفان‌الاقصی نبرد تمامی امت اسلام و نبرد آزادگان جهان است و خفت و خواری دشمن صهیونیستی را محقق نموده است.

نیروهای مقاومت صبح شنبه با حملات سنگین راکتی و موشکی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند و عملیات «طوفان‌الاقصی» آغاز شد، صهیونیست‌ها نیز حملات خود را به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند؛ حملاتی که به شهادت غیرنظامیان و تخریب منازل و مساجد منجر شده است.

 

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 936554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟