سومین مرحله اقدام جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در منطقه طارم انجام شد

به گزارش رکنا ازقزوین، هفتمین اقدام جهادی شرکت توزیع نیروی برق در سطح استان قزوین وسومین مرحله اقدام جهادی با حضور اکیپ های فنی و پشتیبانی در منطقه طارم در محدوده فیدر آلتین کش و مسیر روستای شیزر انجام شد.

مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در مراسم آغاز این اقدام جهادی اظهار داشت: اقدامات جهادی شرکت در راستای تقویت و پایداری شبکه، کاهش خاموشی ها و جلب رضایتمندی مردم در طول سال اجرا می شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ اقدام جهادی در مناطق مختلف استان اجرا شده و امروز سومین مرحله اقدام جهادی نیز در منطقه طارم انجام پذیرفت.

خواجه وند تصریح کرد: به دلیل قطعی های برق در منطقه طارم لازم بود اصلاح و بهسازی، احداث و تعمیر خطوط این محدوده به صورت مستمر انجام شود.

وی گفت: در فصل زمستان به دلیل وزش بادهای شدید معمولا با قطعی های مکرر برق روبرو می شدیم که با این اقدام احداث، اصلاح و بهسازی خطوط شبکه انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: اقدام جهادی سرویس و بهینه سازی خطوط فشار متوسط شبکه های برق استان امروز در محدوده روستای آلتین کش با تحت پوشش قرار دادن ۶۰ روستا و بیش از ۵ هزار مشترک اجرا شده است.

وی بیان کرد: در گذشته قطعی برق تا دو روز هم در طارم رخ می داد که نیازمند بهسازی و احداث خطوط جدید بود که خوشبختانه و با این اقدامات نگرانی مردم از قطع مکرر برق در حوادث و شرایط مختلف برطرف می شود.

12017363_568

خواجه وند گفت: با اقدامات جهادی و مشارکت همکاران ستادی و اجرایی و فنی و با برنامه ریزی اصولی و انسجام یکپارچه از ستاد تا اجرا در مناطق کم برخوردار بویژه مناطق روستایی بتوانیم برق پایدار را در همه مناطق استمرار تامین نماییم.

وی بیان کرد: همکاران ما در فصول سرد سال و شرایط آب و هوایی سخت کار می کنند و بیشترین تماس در خصوص ناپایداری شبکه را از این منطقه داشتیم لذا اصلاح شبکه بصورت جهادی در اولویت قرار گرفت تا رضایت مردم جلب شود.

وی گفت: ذات کار برق نوعی فعالیت جهادی است و برگزاری مانورها سطح آمادگی نیروها را در شرایط بحران بالا می برد و ما باید همواره با برنامه ریزی پیش برویم تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

این مسئول در خصوص این اقدام جهادی تصریح کرد: از اواخر مردادماه کار شروع شده و امروز به نتیجه رسیده تا ضمن بالا بردن سطح آمادگی بتوانیم خدمت رسانی بهتری به مردم منطقه داشته باشیم.

وی اظهارداشت: در مناطقی از استان مانند الموت و طارم و آوج شرایط کوهستانی داریم و خدمت رسانی دشوار است لذا نیروها باید همیشه آماده باشند تا خدمت رسانی بخوبی صورت گیرد.

خواجه وند از همکاری و تلاش مسئولان منطقه بویژه بخشدار، شهردار سیردان، فرمانده سپاه حوزه طارم ، نیروی انتظامی، همکاران اموربرق شمال قزوین و اداره برق کلج تشکر و قدردانی کرد.

هفتمین اقدام جهادی احداث، بهسازی و تعمیر شبکه های برق استان در منطقه طارم و مسیر روستای شیزر با بهره گیری از ۲۴ اکیپ عملیاتی،۳ اکیپ نظارتی و 95 نفر نیروی فنی، پشتیبانی و نظارتی به همراه ۳۳ دستگاه خودرو، بالابر و جرثقیل در محدوده ای ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اجرا شد./ت

 

منبع: روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 935921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟