ساخت مسکن محرومین در استان شتاب بیشتری خواهد گرفت

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار عصر سه‌شنبه با رضا صالحی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره خدمات و برنامه‌های بنیاد مسکن در سطح استان دیدار و گفت و‌گو کرد. 

زیویار با قدردانی از حمایت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، گفت: حوزه مسکن و اشتغال در دولت سیزدهم بسیار مهم است. 

استاندار لرستان عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به‌عنوان یکی از نهادهای مولود انقلاب، ارزنده و‌ قابل تقدیر دانست و افزود: طی دوسال گذشته بیش از ۱ میلیون ۷۲۰ هزار مترمربع از معابر سطح روستاهای استان لرستان آسفالت شده است. 

زیویار با تاکید بر وجود ظرفیت‌های بالقوه لرستان و محرومیت‌های موجود در این استان بر افزایش اعتبارات عمرانی و سهمیه قیر سال جاری در استان لرستان تاکید کرد. 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بیش از ۷۳ درصد از واحدهای مسکن روستایی در لرستان مقاوم‌سازی شده است افزود: از این حیث لرستان جز سه استان برتر کشور است. 

زیویار با تاکید بر نقش و‌ جایگاه صنعت گردشگری در اقتصاد استان گفت: اجرای طرح‌های آبادانی و پیشرفت منظومه روستایی  در استان گامی مهم در راستای عمران و توسعه پایدار در سطح روستاهای استان لرستان خواهد بود.‌ 

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت تولید مصالح ساختمانی در استان افزود: لیست صنایع تولیدی ساختمانی از طریق معاونت اقتصادی استانداری بررسی و به منظور سرمایه‌گذاری و تولید و ساخت این مصالح به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه خواهدشد. 

وی افزود: ساخت مسکن محرومین با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری اداره کل راه و‌ شهرسازی استان و با هماهنگی استانداری لرستان، در سطح شهرهای مختلف استان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

صالحی نیز ضمن تشکر از تعاملات و همراهی‌های ارزنده و قابل تقدیر مدیریت ارشد استان و حمایت‌های ایشان از بنیاد مسکن، اشاره کرد بنیاد لرستان در این دوره از مدیریت در بسیاری از بخش‌ها در سطح کشور پیشتاز است و حتما در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهد کرد و خدمتگذار مردم است. 

در این دیدار تابعی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان نیز حضور داشت.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 935858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟