آسفالت 6 کیلومتر از محور شیخ‌علیخان به غاریخی

به گزارش رکنا از  چهارمحال و بختیاری؛ علیرضا مالکی گفت: محور شیخ‌علیخان به غاریخی به طول 10.5 کیلومتر یکی از محورهای مواصلاتی و گردشگری بین 12 روستا در دهستان موگویی و بخشی از راه ارتباطی بیش از 5 هزار نفر از ساکنان این روستاها است.

  رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: این اداره‌کل در راستای وظایف ذاتی خود، تسهیل در خدمات رسانی بهتر به مردم شریف این دهستان و تسهیل تردد گردشگران نسبت به انعقاد قرارداد بهسازی و روکش آسفالت بخشی از این محور اقدام کرده است.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از 6 کیلومتر از کل این محور مورد قرارداد بهسازی و روکش آسفالت قرار گرفته و پروژه تکمیل شده است.

مالکی بیان داشت: در صورت مساعد بودن شرایط آب‌وهوایی در روزهای آتی تمامی طول محور موضوع قرارداد بهسازی و روکش آسفالت می‌شود که با تکمیل این عملیات علاوه بر جذب گردشگر، تسهیل در تردد، کاهش استهلاک خودرو شاهد تاثیر بسیاری در کاهش مصرف سوخت خودروها نیز خواهیم بود.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه بالغ بر 300 میلیارد ریال است که بخشی از این مبلغ تامین و تخصیص یافته و امید است به همت مسئولان محترم استان جهت تسهیل اجرای پروژه باقی مانده اعتبار محور نیز تامین و تخصیص یابد.

پریسا مصیبی دهکردی ،چهارمحال و بختیاری 

کدخبر: 935337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟