صبحگاه مشترک نمادی از اقتدار نیروهای مسلح است

 به گزارش رکنا از ایلام؛ سردار جمال سلمانی در صبحگاه مشترک نیروی های مسلح ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان با اشاره به امنیت پایدار در ایلام اظهار داشت: این امنیت پایدار با تلاش و مجاهدت نیروهای انتظامی، همکاری و تعامل مسئولانه مردم و مدیران و مسئولان قضایی به دست آمده است.

وی افزود: از همکاری شورای تامین استان ایلام برای همکاری در زمینه امنیت پایدار استان تقدیر و تشکر می کنم.

فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد: یکی از شاخص های برجسته ایلام که این استان را از دیگر استان‌ها متمایز می کند بحث اربعین حسینی است که این مراسم با مدیریت خوب مسئولان ارشد استان برگزار شد.

سردار جمال سلمانی ادامه دد: بیش از نیمی از جمعیت زوار اربعین حسینی کشور از مرز مهران بدون هیچ مشکلی تردد کردند که رضایت مقام معظم رهبری، رضایت مردم و مسئولان را به دنبال داشت.

وی با اشاره به اینکه فراجا در راه تامین امنیت در کشور، شهدای زیادی را تقدیم آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: امید است که با تلاش و مجاهدت بتوانیم، ادامه دهنده راه شهدای انتظامی باشیم.

مراسم صبحگاه مشترک نیروی مسلح استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی با حضور بهرام‌نیا استاندار ایلام، « مهدی جمالی نژاد» معاون عمرانی وزیر کشور، «حشمت اله قنبری» تحلیلگر و پژوهشگر برجسته کشور و عضو هیئت علمی دانشگاه، معاونین استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در ستاد انتظامی استان ایلام برگزار شد.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 934955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟