پرسنل انتظامی ذوب در ولایت و ادامه دهندگان راه شهدا هستند / لباس پلیس، لباس نوکری و خدمتگزاری مردم است

به گزارش رکنا از لرستان؛ در دومین روز از هفته انتظامی که با شعار پلیس ولایی، جامعه ایمانی، حفظ ارزش ها نامگذاری شده است سردار"یحیی الهی" در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرمیداشت یاد و خاطره شهدا و نثار درود به روح پرفتوح امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای عرصه نظم و امنیت و 6 هزار و 555 شهید غیرتمند استان ولایی لرستان و 500 شهید گلگون کفن عرصه نظم و امنیت استان لرستان اظهار داشت: ابتدای سخنم را با فرمایش مولا و مقتدایمان امام خامنه ای عزیز آغاز می کنم که فرمودند: نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی و تاثیر گذار امنیت داخلی است.

وی افزود: اگر امروز امنیتی در استان و کشور داریم ثبات و احساس امنیتی است مرهون و مدیون خون شهدا است و همراهی خوب مردم در این استان ولایت مدار و همه دستگاه های امنیتی که فرزندان و برادران خودشان در مجموعه انتظامی را یاری می کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه بحمدالله لرستان با مجموعه زحمات، تلاش ها و از خودگذشتگی ها و ایثارگری های فرندانتان در نیروی انتظامی دارند گفت: مجموعه انتظامی حمایت خوب مردم و همراهی همه دستگاه های امنیتی و قضائی دارند که حامی و پشتیبان انتظامی هستند و یک امنیت خوب و قابل قبولی را در سطح استان شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان سربازی که در مجموعه انتظامی افتخار خادمی و نوکری این مردم عزیز را دارم قاطعانه عرض می کنم ما هیچگونه دغدغه امنیتی در استان لرستان را نداریم و یکی از استان های امن کشور است که نشات گرفته از فرهنگ و ایمان واقعی مردم استان لرستان است که خود مردم فرزندانشان را در مجموعه انتظامی همراهی و حمایت می کنند.

سردارالهی با بیان اینکه پلیس افتخار دارد از مردم، برای مردم، خادم و نوکر مردم و هیچ جدایی از مردم ندارد تصریح کرد: تمام موفقیت هایی که در بحث امنیت ما در استان شاهد هستیم حمایت و حمایت مردم است که با فرزندانشان در مجموعه انتظامی دارند.

این مقام انتظامی ضمن تقدیر از زحمات دولت دربحث ارائه خدمات به مردم افزود: استان لرستان، استانی با پتانسیل بالا و مستعد سرمایه گذاری و دارای نیروی انسانی جوان، با پتانسیل بالا و متعهد است لذا دعوت می کنم از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی که بیائید در این استان مستعد سرمایه گذاری کنند و سرمایه گذاری از شما و امنیت از فرزندان انتظامی که ما متعهد به آن می باشیم.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به پیشرفت ها و موفقیت ها و امنیت موجود در ایران اسلامی تصریح کرد: این موفقیت ها را ماحصل رشادت ها و جانفشانی شهدا و رزمندگانی است که همواره با ایثار و از جان گذشتگی در راه امنیت این مرز و بوم تلاش کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه با رهنمود های داعیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بحمدالله در حوزه امنیت هیچگونه دغدغه ای نداریم، تصریح کرد: مردم خودشان صاحب این انقلاب هستند و شاهد هستیم که چگونه از این انقلاب حمایت می کنند، زیرا این انقلاب نشات گرفته از دین مبین اسلام و اهل بیت نبی مکرم اسلام (ص) است و ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قدرت موشکی و پهپادی نیرو های مسلح بخصوص سپاه پاسداران و ارتش قهرمان لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم در زمانی لباس نوکری و خدمتگزاری به مردم را بر تن کردیم که در زیر سایه ولی فقیه، فرزندی از سلاله پاک حضرت زهرا(سلام الله علیها) خدمت و زندگی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتدار در نیروهای نظامی و انتظامی روز به روز در حال پیشرفت است، بیان داشت: بنده به عنوان سربازی کوچک در مجموعه انتظامی استان می گویم که فرزندان شما ذوب در ولایت هستند و میراث دار خون شهداء هستد و با اعتقاد پاسداری می کنند و با درس گرفتن از امام حسین(ع) درس شهادت طلبییاد می گیرند و زیرا که در برقراری امنیت شهدای بزرگی تقدیم کرده اند، بنده خدا را شاکرم که توفیق خدمت گذاری به این عزیزان را دارم.

سردارالهی در پایان با اشاره به اینکه شیر مردان و شیر زنان لرستانی تا الان نشان داده اند که هر اتفاقی که می افتد همیشه و در همه حال در صحنه بوده و هستند وی با بیان اینکه مجموعه انتظامی استان از سال گذشته تا کنون 9 شهید فدایی امنیت را تقدیم مردم و انقلاب کرده است افزود: که این نشان از ولایت مداری و درس گرفتن از مکتب آقا امام حسین (ع) است.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 934599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟