امحاء 50 تُن کالای قاچاق در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛سردار محمدرضا هاشمی فر  بیان داشت: امروز در راستای اجرای طرح سراسری امحاء کالاهای قاچاق مقدار 50 تُن انواع کالاهای خارجی قاچاق با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و گمرک استان اصفهان به آتش کشیده شدند.

وی ارزش این کالاهای قاچاق را 100 میلیارد ریال عنوان کرد وافزود: این اقلام شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لباس های تاناکورا، میوه، گردو و مواد شوینده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: این مراسم در راستای لبیک گفتن به مقام معظم رهبری که فرمودند:« جنس قاچاق را جلوی همه آتش بزنید.ضربه بزنید به قاچاقچیان کالا » انجام گرفت و نشان داد که پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا قاطع است.

سردار هاشمی فر از افزایش 125 درصدی برخورد با قاچاقچیان کالا به ویژه باندها و دانه درشت های قاچاق کالا در پلیس استان اصفهان خبر داد و گفت: یکی از مصادیق تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید هم مبارزه جدی و قاطعانه با ورود کالای قاچاق به بازارهای داخلی است و پلیس هم بر این اساس اقدامات خود را تشدید کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مردم نقش بسیار مهمی در ارتقای سطح امنیت در تمام حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و روانی و ... دارند تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم از طریق تماس با شماره تلفن 110 فعالیت های مجرمانه زیرزمینی و پنهانی قاچاقچیان کالا را به کارشناسان پلیس اطلاع دهند و همچنین با عدم خرید کالاهای خارجی قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی به افزایش امنیت و رونق اقتصادی کشور کمک کنند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 933657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟