۱۲۸ روستا در استان ایلام زیر پوشش جهاد آبرسانی قرار دارد 

به گزارش رکنا ازایلام، پرویز ناصری با اعلام این خبر افزود: فاز اول جهاد آبرسانی با پیشرفت فیزیکی 72 درصد در حال اجرا است که در فاز دوم، آبرسانی به 210 روستای دیگر با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا خواهد شد. 

وی با بیان اینکه انتظار می رود با استفاده از توان نیروهای جهادی، طرح آبرسانی به روستاهای محروم در موعد مقرر به بهره برداری برسد، اظهار داشت: واضح است که در اجرای این طرح، مشکلات و چالش هایی وجود دارد، اما می توان‌ امیدوار بود با ایجاد یک هم‌افزایی مؤثر بین همه متولیان و فعالان عرصه آبرسانی، تحولی نو در محرومیت زدایی و دسترسی پایدار روستاییان به آب شرب پدید آید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، احداث ۳۷ باب مخزن با ظرفیت16750 مترمکعب ،حفر 2 حلقه چاه،اجرای249 کیلومتر خط انتقال آب، اصلاح و شبکه توزیع آب 438 کیلومتر، تجهیز5 باب ایستگاه پمپاژ را از مهمترین اقدامات اجرایی در فاز اول این پروژه برشمرد.

ناصری ضمن تقدیر از استاندار ایلام بعنوان رئیس قرارگاه جهاد آبرسانی خاطرنشان ساخت: کارهای بسیار خوبی در حال انجام است که بسیاری از آنها ان‌شاءالله طی چند ماه آتی به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی در پایان با تاکید بر جهاد تبیین، اظهار داشت: با اطلاع رسانی درست و مناسب از روند اجرای پروژه ها، ضمن امیدآفرینی در جامعه، مردم از خدمات دولت و نظام اطلاع می یابند.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 932289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟