انهدام ۶۱ باند سرقت و دستگیری ۱۶۹ سارق در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار"یحیی الهی" این باره اظهار داشت: در پی تلاش های بی وقفه و شبانه روزی خدمتگزاران مردم در مجموعه انتظامی استان، ماموران انتظامی استان در 6 ماهه اول سال جاری موفق به شناسایی و انهدام ۶۱ باند سرقت در سطح استان شدند.

وی افزود: از این باندها ۱۶۹ سارق دستگیر، ۲۷ دستگاه خودرو که در راستای سرقت از آنان استفاده می شد توقیف و 5 قبضه سلاح غیرمجاز از آنان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۵۱۷ فقره انواع سرقت اعتراف که ضمن تشکیل پرونده از سوی مراجع قضائی احکام متناسب برای آنان صادر شده است، گفت: یک نفر از سارقان در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسیده است.

این مقام انتظامی لرستان، تصریح کرد: بحمدالله با همکاری خوب مردم و حمایت های دستگاه قضائی در برخورد با سارقان و تلاش های صورت گرفته توسط خدمتگزاران مردم در مجموعه انتظامی استان، در مجموع و طی ۶ ماهه اول سال جاری ۹ درصد کاهش وقوع سرقت را داشته ایم.

سردارالهی در پایان ضمن هشدار به سارقان که پلیس با چتر اطلاعاتی با اقدامات تبهکارانه آنان برخورد قاطعانه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: پلیس با تیزبینی و اشراف اطلاعاتی هرگز اجازه فعالیت های مجرمانه به سارقان نخواهد داد و انان بدانند قطعا"در چنگال عدالت و قانون گرفتا ر خواهند شد.

 

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 932210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟