کشف ۹۸ اصله الوار قاچاق جنگلی در اردبیل

به گزارش رکنا از اردبیل، محمود قلی زاده با اعلام این خبر گفت: با رهگیری و اقدام به موقع مأموران حفاظتی پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل ۹۸ اصله الوارجنگلی دپو شده در یک خانه نیمه کاره با همراهی و همکاری نیرو‌های معاونت مبارزه با قاچاق کالای فراجا کشف شد.

وی افزود: الوار کشف شده توسط سوداگران طبیعت از طریق استان همجوار به صورت غیر مجاز ترانزیت و در محل کشف شده دپو شده بود که با رصد مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل رهگیری و کشف شد.

وی ادامه داد: الوار کشف شده به اداره کل منتقل و در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.

قلی‌زاده با بیان اینکه نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، اظهار کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

 

کدخبر: 931549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟