مجازات سنگین برای کشتارگاه متخلف در قزوین

به گزارش رکنا ازقزوین،  علیرضا حسن پور گفت: در ادامه بازرسی های سرزده از واحدهای تولیدی و خدماتی، بخش های مختلف کشتارگاه ها از جمله؛ روند ورود مرغ زنده و خروج مرغ کشتار شده، میزان حمل و توزیع در مقصد مطابق مجوزهای دامپزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: در بازرسی از یک کشتارگاه با بررسی مستندات موجود، تخلف عرضه خارج از شبکه ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ محرز شد که پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی تشکیل، شرکت متخلف به پرداخت ۲۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: برای صیانت از حقوق شهروندان، تامین امنیت غذایی و تنظیم بازار، نظارت بر نحوه عرضه کالا بر اساس نرخ مصوب و شیوه نامه های صنفی، گشت های سیار تعزیرات حکومتی به صورت گسترده و شبانه روزی از واحدهای صنفی عرضه مرغ و تخم مرغ، مرغ داری ها و کشتارگاه ها بازرسی می کنند.

وی نظارت بر عرضه بهداشتی و سالم مرغ، پیشگیری از اقدامات غیر قانونی و افزایش کاذب قیمت، رعایت توزیع گوشت مرغ گرم مورد نیاز مردم با قیمت مصوب را از اهداف این بازرسی ها برشمرد.

حسن پور از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف؛ گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و... به صورت حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی  را جهت رسیدگی فوری به این مرجع گزارش کنند.

منبع:روابط عمومی تعزیرات حکومتی

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 930829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟