با آغاز  سالتحصیلی جدید هیچ کلاسی در مدارس هشترود  بدون معلم نخواهد بود

به گزارش رکنا از هشترود؛ مدیر آموزش و پرورش هشترود که در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه صحبت می کرد با اعلام این خبر افزود : امسال  مدارس با شعار هر مدرسه با یک شهید شروع می شود تا  دانش آموزان با آرمان‌ ها و اهداف بزرگ شهدا آشنا شوند .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کنگره ۱۰ هزار شهید استان قرار است در آبان ماه در تبریز برگزار شود ما نیز سعی می کنیم برنامه های خود را در راستای این کنگره به پیش ببریم ودر این موضوع تلاش می کنیم تابلوهای مدارس را در هر مقطع تحصیلی را   با یک رنگ و با لوگوی کنگره ۱۰ هزار شهید استان طراحی کرده ودر درب مدارس نصب نماییم.

جعفر بصیری اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۳۹ مدرسه با کد رسمی در منطقه هشترود    فعالیت خواهند کرد و تعداد ۸۳۹۲ دانش آموز در مقاطع مختلف  نیز در این مدارس به تحصیل خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش  هشترود با اعلام اینکه امسال هیچ کلاسی بدون معلم در منطقه هشترود نخواهیم داشت افزود : حتی در یک روستای بخش مرکزی بنام "چپینی " که فقط یک دانش آموز در مقطع ابتدایی دارد نیز یک معلم از طرف اداره آموزش و پرورش اختصاص یافته است تا هیچ دانش آموزی از تحصیل دور نماند.

گفتنی  است:  در آخر این جلسه اسماعیل رحیمی خبرنگار رکنا به خاطر پوشش اخبار اداره آموزش و پرورش هشترود از طرف مدیریت این اداره مورد تجلیل قرار گرفت.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 930495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟