اجرای ۸۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی استان اردبیل نیازمند تامین قیر است

به گزارش رکنا از اردبیل،  نجفقلی‌زاده اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری بسیج سازندگی از ابتدای سال جاری ۸۰ کیلومتر راه روستایی را بهسازی و آسفالت کرده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: علاوه بر این ۸۰ کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی استان زیرسازی و آماده آسفالت شده است که با توجه به مصوبه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، قیر مورد نیاز در اختیار راهداری قرار نمی‌گیرد و عملا این میزان آسفالت راه‌های روستایی در استان بلاتکلیف مانده است.

نجفقلی‌زاده با بیان اینکه نیمی از هزینه‌های بازسازی و آسفالت راه‌های روستایی مربوط به قیر است، گفت: در صورت عدم تخصیص قیر رایگان و عدم اجرای آسفالت این میزان راه روستایی، راه‌های آماده آسفالت در اثر بارش برف و باران و فعالیت ماشین‌آلات برفروبی تخریب خواهد شد که آماده سازی دوباره آن (با هزینه امروز) ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد داشت.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از نمایندگان و مسئولان امر خواست با توجه به اهمیت موضوع، در خصوص اختصاص قیر رایگان به طرح‌های در دست اجرا اهتمام لازم را داشته باشند.

 

کدخبر: 930307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟