رفع موانع سرمایه گذاری در شهرستان هشترود

به گزارش رکنا از هشترود؛ فرماندار هشترود  با اشاره به اینکه اگر سرمایه گذاری در حد و اندازه لازم صورت نگیرد, رشد اقتصادی کند یا متوقف می شود.

 پاشایی ادامه داد : بررسی موانع جذب سرمایه گذار، نشان داده که شهرستان هشترود با این همه ظرفیت و پتانسیل به دلیل اتخاذ تصمیمات غلط و ایده های اشتباه محروم مانده است.

وی افزود : عدم توجه به زیرساخت های توسعه باعث شده در جذب سرمایه گذاران ضعیف عمل کنیم ، در صورتی که این موانع رفع شود بسیاری از سرمایه گذاران نسبت به سرمایه گذاری در تولید و اشتغال رغبت پیدا می کنند.

وی اظهار داشت: سرمایه گذار کسی است که برای شهرستان آورده داشته، خیر و برکت به شهرستان آورد نه سرمایه داری که از امکانات دولتی استفاده کرده برای خود جذب سرمایه کند.

ابوالفضل پاشایی  با اشاره به مشکلات زیرساختی سرمایه گذاری در شهرستان گفت: اصلی ترین مشکل نبود پست ۴۰۰ در شهرستان است که با وجود کلنگ زنی انجام شده در سال پیش، بدلیل مکان نامناسب و غیرکارشناسی با مشکل رو برو هستیم که بزودی با نظر کارشناسان مربوطه مکان مناسب شناسایی و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

فرماندار هشترود  با اشاره به اینکه طبق قانون، سرمایه گذار دو سال فرصت دارد تا پروژه خود را به بهره برداری رساند، گفت: متاسفانه در شهرک صنعتی پروژه هایی داریم که با گذشت ده سال از شروع کار پیشرفت چندانی نداشته و عملا راکد می باشند لذا این پروژه ها تعیین تکلیف شده ، مجوز آنها تمدید نخواهد شد و برق آنها جهت استفاده در پروژه های جدید آزاد سازی خواهد شد.

   وی در پایان تاکید کرد: اهمیت مسئله اشتغال برای همگان واضح است و مهمترین هدف کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری تحقق اشتغال پایدار است بنابراین تمام مصوبات این جلسات باید اجرایی شود و هیچ کوتاهی در این مورد قابل قبول نیست.

اسماعیل رحیمی /هشترود 

 

 

 

 

کدخبر: 930040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟