کسب مقام چهارم سمنان در مسابقات هندبال دختران کشور

به گزارش رکنا از سمنان، هندبالیستهای دختر سمنانی توانستند در مسابقات استعداد های برتر هندبال جایگاه چهارم را از آن خود کنند.

 در این رقابت ها که به میزبانی اصفهان برگزار شد؛ تیم سمنان در دیدار رده بندی با حساب  ۱۰-۲۳ از تیم میزبان شکست خورد و به مقام چهارم مسابقات بسنده کرد.

تیم سمنان در دور اول مسابقات با تیم‌های مازندران، همدان، لرستان، اصفهان هم گروه بود که توانست تیمهای مازندران، همدان، لرستان را شکست دهد و با باخت مقابل اصفهان بعنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی صعود کرد.

تیم هندبال استان سمنان در دور دوم مسابقات تیم یزد را با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ درهم شکست و بعد به دیدار با تیم بوشهر رفت که با نتیجه ۲۲ بر ۱۹ برنده این دیدار شد و توانست به جمع ۴ تیم مرحله نهایی مسابقات صعود نماید.

gallery-16949352586506a8da95e77

در مرحله مرحله آخر و در دیدار نیمه نهایی مغلوب تهران شد تا راهی دیدار رده بندی مسابقات شود.

در خاتمه و براساس گزارش کمیته مسابقات و استعدادیابی فدراسیون هندبال غزل سلیمانی به عنوان بهترین دروازبان و هستی میرآخورلی به عنوان بازیکن اخلاق مسابقات معرفی شدند.

بهترین عنوان کسب شده تیم استعداد‌های برتر هندبال در بخش دختران در سال ۹۶ بود که به مقام یازدهم این مسابقات را کسب کرده بودند.

در مسابقه پایانی مسابقات هندبال دختران، تیم تهران توانست مقتدرانه با نتیجه ۱۳-۲۱ تیم فارس را شکست دهد تا عنوان قهرمانی المپیاد استعدادهای کشور را از آن خود کند.

چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بخش هندبال دختران با حضور 24 تیم طی 5 روز به میزبانی اصفهان برگزار شد.

علی رستم زاده/سمنان

 

کدخبر: 929733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟