هدف نهایی تروریسم رسانه‌ای حیازدایی از زنان و غیرت‌زدایی از مردان است

به گزارش رکنا از اردبیل، جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکزاستان اردبیل در همایش رسانه، چالش‌ها و فرصت‌ها با اشاره به جنگ ترکیبی کنونی به مدد فناوری‌های نوین ارتباطی بر ضرورت روایتگری و جهاد تبیین اصحاب رسانه تاکید کرد.

دادستان اردبیل تلاش برای تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی را از اهداف تروریسم رسانه‌ای برشمرده و اظهار داشت: امروز بدخواهان نظام به دنبال حیازدایی اززنان و غیرت‌زدایی از مردان با سوءاستفاده از قابلیت‌های تکنولوژی‌های نوین ارتباطی هستند.

وی با تشریح ابعاد مختلفی از اغتشاشات سال گذشته، بیان کرد: به گفته مقام معظم رهبری جریانات مخالف، در میدان رسانه به وقوع می‌پیوندد.

آفاقی ادامه داد: لازمه پیروزی در جنگ ترکیبی کنونی روایتگری و جهاد تبیین است تا جای ظالم و مظلوم در اذهان عمومی عوض نشود.

دادستان اردبیل با تاکید بر حقیقت گویی رسانه‌های داخلی، آن را عاملی در جهت خنثی کردن دروغ پراکنی‌ها دانسته، اصحاب رسانه را بر نقادی دلسوزانه و اطلاع‌رسانی در چارچوب مقررات و قوانین دعوت کرده، گفت: پنهان‌کاری باعث سلب اعتماد عمومی نسبت به رسانه‌های داخلی و گرفتار شدن شهروندان در عملیات روانی رسانه‌های خارجی است.

وی در ادامه امیدآفرینی را از رسالت‌های خطیر رسانه ها دانست و بیان کرد: فضای مجازی استان و ارتقای کارکرد شورای فضای مجازی باید ساماندهی شود.

 

کدخبر: 927840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟