بیش از ۶ هزار نفر به جمع حامیان ایتام و محسنین قزوین پیوستند

به گزارش رکنا ازقزوین،  ناصر ظاهری در دیدار با سه تن از خیران که با اعضای خانواده و اقوام در جمع حامیان فرزندان اکرام ایتام و محسنین مشارکت دارند، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح مفتاح الجنه را برگزار می کند که در این طرح، به دیدار خانواده های نیازمند رفته و وضعیت آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی ادامه داد: در بازدید های طرح مفتاح الجنه، خانواده نیازمندان می گویند کمک هایی که به ما می شود توسط افرادی است که نمی شناسیم، شما که آنها را می بینید، سلام و عرض تشکر ما را برسانید.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در دیدار با خیران بزرگوار علاوه بر عرض تشکر خودمان، سلام و تشکر نیازمندان را نیز ابراز می کنیم و امیدواریم که این تلاش ها در روز قیامت دستگیر ما باشد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۴۸۰ حامی جدید به جمع حامیان ایتام و اکرام محسنین قزوین پیوستند به طوری که در حال حاضر تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از مرز ۳۲ هزار ۷۸۰ نفر گذشته است.

ظاهری عنوان کرد: در طرح اکرام ایتام و محسنین شبکه سازی مردمی یکی از رویکردهای موفقی است که خود حامیان دنبال می کنند و ثمرات شایسته ای را نیز داشته است.

وی تصریح کرد: از آیات و روایات چنین درمی یابیم که بعد از عبادت خداوند سبحان، خدمت به مردم از ارج و قرب بالایی در درگاه الهی برخوردار است البته برای قرار گرفتن در این مسیر باید توفیق الهی باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: در مسیر کار خیر نیازمند همت و پشتکار هستیم البته نباید یادمان برود که شیطان در مسیر صراط مستقیم مانع آفرینی می کند که با توکل به خداوند سبحان می توان از این خطر دور ماند.

منبع:روابط عمومی کمیته امداد

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 927460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟