حکومت ایران مال  مردم است، به‌وسیله‌ی این مردم به وجود آمده، تکیه‌ی به این مردم میدهد.

به گزارش رکنا از هشترود ؛ ابوالفضل پاشایی در این جلسه گفت:  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تلاش در جهت ترویج و انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس و نگاه ویژه به امر جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس با استفاده از تمامی ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و هنری باید در تمامی برنامه های این هفته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس تنها مختص یک گروه خاص نیست بلکه به همه مردم تعلق دارد تصریح کرد: حکومت ایران متولّد این مردم است، مال این مردم است، به‌وسیله‌ی این مردم به وجود آمده، تکیه‌ی به این مردم میدهد.

وی تاکید کرد: باید با هماهنگی ادارات و نهادهای مربوطه برنامه‌های هفته دفاع مقدس به گونه کیفی و گسترده طراحی و اجرا شود تا ایثار، استقامت، از خود گذشتگی و آرمان‌های بلند امام، انقلاب و شهدا به نسل جدید منتقل شده و نسل جدید نیز متوجه شوند امنیت و آرامش کنونی ایرانی اسلامی مدیون خون‌های پاک شهدا است.

وظیفه داریم با نهایت توان نسبت به ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت به ویژه برای نسل جوان تلاش کنیم.

سرهنگ پاسدار حسین محمدی فرمانده سپاه ناحیه هشترود نیز  در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس ایام زنده نگه داشتن و صیانت از ارزش هایی همچون اتحاد، ایمان، اعتقاد و اطاعت صادقانه از امام و رهبری و زنده نگه داشتن ارزش های شهید و شهادت است.

وی افزود: همه ما مدیون رشادتهای شهدای گرانقدر و ایثارگران و رزمندگان عزیز هستیم و وظیفه داریم با نهایت توان نسبت به ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت به ویژه برای نسل جوان تلاش کنیم.

وی اظهارداشت: در جنگی نابرابر با دفاع مردمی که هیچگونه آمادگی در مقابل کشوری که با حمایت استکبار جهانی و چندین کشور دیگر نداشت، حتی یک وجب از خاک سرزمین خود را از دست ندادیم.

وی ادامه داد: شجاعت، جوانمردی و دفاع از خاک و دین جوانان ما در زمان جنگ مثال زدنی بود لذا باید دفاع جانانه ما در مقابل متجاوزان بهتر از این به نسل فعلی بازگو شود .

وی بیان کرد: در شهرستان هشترود بیش از ۱۵۰ برنامه از جمله، غبارروبی مزارشهدا- دیدار با خانواده شهدا - خاطره نویسی درباره هشت سال دفاع مقدس و نقش رزمندگان - تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت و رزمندگان ۸ سال و پیاده روی...... برگزار خواهد شد .

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

کدخبر: 927365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟