٢۶ واحد مشاور املاک متخلف در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ عبدالصاحب عزیزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساماندهی واحدهای صنفی مشاوران املاک از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای حمایت از مستأجران در این استان است و تاکنون ۲۶ واحد صنفی متخلف تعطیل شده است.

عزیزی افزود: این واحدهای صنفی در کهگیلویه و بویراحمد به علت دریافت رشوه و وجه خلاف قانون و افزایش اجاره‌بها متخلف تشخیص داده شدند.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه میزان جریمه مشاوران به تشخیص کارشناسان اداره کل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد بر اساس نوع تخلف آن‌ها تعیین می‌شود، خاطرنشان کرد: متخلفان یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال جریمه شده‌اند.

عزیزی گفت: مستاجرانی که دارای قرارداد اجاره هستند برای دریافت تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی ودیعه مسکن به نشانی facility.udrc.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان علاوه بر ثبت‌نام به صورت اینترنتی، می‌توانند برای دریافت این وام به اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد یا اداره‌های تابعه در شهرستان‌ها مراجعه کنند تا پس از ارائه مستندات برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شوند.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد 

کدخبر: 927132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟