تولیدکننده سمنانی "نشان حلال" گرفتند

به گزارش رکنا از سمنان، سیده ربابه عمادی با اعلام این خبر اظهار کرد: از هفته‌ی دولت سال گذشته تا هفته‌ی دولت امسال ۱۳۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در راستای نظارت بر اجرای استاندارد و صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای متقاضیان واجد شرایط، در استان صادر شده است.

 وی ادامه داد: همچنین به همت کارشناسان نظارت بر اجرای استاندارد این اداره کل، در طی این بازه یک ساله، ۱۶۴ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز در سطح شهرستان های استان تمدید شده است.  

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، با اشاره به لزوم رعایت استانداردها و نظارت مستمر بر واحدهای دارای نشان استاندارد افزود: در همین راستا در یک سال گذشته ۲۸ فقره پروانه  استفاده از نشان استاندارد در استان نیز تعلیق انجام گرفته است.

وی به استقبال روزافزون از طرح نشان حلال به واحدهای تولیدی اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۳۴ فقره صدور پروانه نشان حلال در استان صورت پذیرفته است.

عمادی افزود: وجود علامت استاندارد بر روی کالا نشانه انطباق با استاندارد ملی ذیربط دانست و به شهروندان توصیه کرد: شهروندان در سبد روزانه خود از کالاهایی استفاده کنند که دارای علامت استاندارد باشند.

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 923949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟