300 طرح صنعتی همدان بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ احیای بیش از 100 طرح صنعتی راکد در استان + فیلم

به گزارش رکنا از همدان؛ احمد شانیان همزمان با گرامیداشت هفته دولت با اعلام این مطلب بیان داشت: هزار و ۸۳۸ طرح تولیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان همدان مراحل مختلف ساخت و ساز را طی می کنند.

این مسوول استان همدان گفت: طرح های تولیدی در دست ساخت با بیش از ۴۷۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث می شود و برای ۳۲ هزار و ۳۹۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت همدان همچنین اظهار کرد: مجموع واحدهای صنعتی بهره بردار در زمان فعالیت دولت سیزدهم حدود هزار و ۵۰۰ واحد بود که با راه اندازی واحدهای تولیدی در دست ساخت با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد که نیازمند زمان زیادی نیست تحول خوبی را در صنعت استان همدان شاهد خواهیم بود.

این مسوول همچنین گفت: با حمایت های ویژه استاندار همدان و حضور فعالانه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شاهد اتفاقات خوبی در تکمیل طرح های تولیدی و احیای واحدها راکد شاهد هستیم.

احیای بیش از ۱۰۰ طرح صنعتی راکد در همدان

شانیان در ادامه از احیا و بازگشت به چرخه تولید بیش از ۱۰۰ طرح صنعتی راکد در همدان در دوران فعالیت دولت سیزدهم خبر داد و گفت: احیای واحدهای تولیدی راکد از اولویت های دولت و وزارت صمت به شمار می رود.

این مسوول اظهار کرد: احیای این واحدها مستندسازی شده و همگی قابلیت اثبات دارند و تور رسانه ای برای آشنایی اصحاب رسانه با این واحدها برگزار شده و آمادگی داریم تا بازهم برای خبرنگاران در این خصوص تور برگزار کنیم.

عارفه سلیمانی فرد/همدان

کدخبر: 923944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟