استقلالی ها امروز با هم دیدار می کنند

به گزارش رکنا: در دیدار نخست و از ساعت 19 و 30 دقیقه دو تیم همنام استقلال رو در روی هم صف آرایی می کنند. استقلال خوزستان تیم میزبان و استقلال تهران در جایگاه میهمان قرار می گیرد.

استقلال میزبان در دو مسابقه گذشته خود یک تساوی و یک شکست کسب کرده و در رده سوم تیم های قعر نشین جای گرفته است. این تیم یک بازی عقب افتاده با تراکتور سازی تبریز دارد.

این تیم با مربیگری سیداکبر پورموسوی توانسته در این فصل مجدد در رقابت های لیگ برتر حضور داشته باشد.

اما استقلال جواد نکونام تا اینجای کار بد کار نکرده است. هرچند این تیم در مصاف هفته قبل خود در برابر تیم مدعی سپاهان در اصفهان تن به شکست داد اما همچنان خود را به عنوان یک مدعی جدی در راه فتح لیگ امسال معرفی کرده است. آنها از 3 بازی قبل خود صاحب دو برد و یک شکست و جایگاه چهارم جدول هستند.

این دو تیم 6 بار با هم دیدار کرده‌اند که 3 برد سهم استقلال تهران بوده، 2 دیدار مساوی شده و 1 برد سهم استقلال خوزستان بوده است.

npij1b23

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با استقلال خوزستان:

سیدحسین حسینی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، پیمان بابایی، ارسلان مطهری.

دیدار دوم این روز از ساعت 20 تیم تراکتور سازی تبریز میزبان مس رفسنجان است.

تیم قعر نشین جدول امسال تا اینجای کار با خمز نتایج دور از انتظاری کسب کرده است.قرمزپوشان تبریزی با دو شکست در قهر جدول قرار گرفته است.

تراکتوری ها که همین چند روز پیش وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشتند امروز با ترکیبی متفاوت تر رودر روی مس قرار می گیرند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، سعید کریم‌آذر، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد آقاجانپور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین‌زاده، آلوارو خیمنز، گوستاوو واگنین و مهدی عبدی.

اما تیم مس رفسنجان هم با دو تساوی و یک شکست دو امتیازی است و وضعتی چندان مطلوب تر از میزبان خود ندارد.

ساکت الهامی به احتمال زیاد تیم خود را با ترکیب حامد لک، مجید ناصری، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، مهدی ترکمن، نیما انتظاری، فرشید باقری، محسن آذرباد، محمد خدابنده‌لو، سجاد شهباززاده به مصاف تراکتور می فرستد.

حسن رستم زاده

کدخبر: 923627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟