معاونان و مسئولان هلدینگ پتروپالایش اصفهان با پزشکان این مجموعه دیدار کردند

به گزارش رکنا از اصفهان؛ همزمان با اول شهریور ماه روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک معاونان و جمعی از مسئولان هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور در درمانگاه شهدای این هلدینگ از زحمات کادر درمان و به ویژه پزشکان این درمانگاه تقدیر به عمل آوردند.

محمد ده بیدیان، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ضمن تبریک روز پزشک و همچنین آغاز هفته دولت اظهار داشت: تکریم جامعه پزشکی به ویژه در حال حاضر که سال‌های سختی را با توجه به شیوع کرونا پشت سرگذاشتیم امری ضروری است.

پتروپالایش اصفهانوی تصریح کرد: سلامتی و ادامه حیات افراد بیمار مرهون تلاش‌های جامعه پزشکی است و همواره باید مقام این عزیران گرامی داشته شود.

معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با تاکید بر اینکه طی یک سال گذشته توجه‌ ویژه‌ای نسبت به ارتقای سطح خدمات درمانی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان رقم خورد، افزود: در کنار اضافه شدن تعداد مراکز طرف قرارداد با مجموعه به تعداد ۲۰ هزار مرکز، بهسازی فضای درمانگاه انجام شد ضمن اینکه بکارگیری پزشکان متخصص و فوق تخصص نیز در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

وی اضافه کرد: توجه به رفاه و سلامت کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان همواره مورد توجه مدیریت مجموعه بوده و برای تحقق آن نیز تاکنون هزینه‌های زیادی پرداخت شده است.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 922387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟