استقبال داوطلبان در پیش ثبت نام نویدبخش جشن سیاسی در اسفندماه

به گزارش رکنا از  اردبیل  رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان موفقیت‌ها در انجام فرایند پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس، گفت: انجام موفق پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه استقبال پرشور داوطلبان در استان، خلق یک جشن بزرگ سیاسی در آخرین ماه سال را نوید می‌دهد.

وی افزود: به ازای هر کرسی از سهم استان در مجلس شورای اسلامی، تعداد ۱۲۷ نفر در مرحله پیش ثبت نام، آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌ها اعلام کرده‌اند که از این تعداد فقط افرادی در ثبت نام نهایی در ۲۷ مهر ماه حاضر خواهند شد که هیچ نقصی در اسناد و مدارک‌شان نداشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان ضمن قدردانی از اعضای ستاد و با تأکید بر فعالیت مداوم کمیته‌ها واقدامات اطمینان‌بخش و ایجاد آمادگی لازم برای انجام فرآیند‌های انتخابات، اظهار کرد: کمیته‌ها باید گزارش اقدامات خود را به اطلاع عموم برسانند تا هم مردم و هم داوطلبان بدون هیچ نگرانی، نسبت به عملکرد کمیته‌ها اعتماد و اطمینان داشته باشند.

در ادامه جلسه، روسای کمیته‌ها ضمن ارائه گزارش عملکرد، نسبت به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تمهیدات مورد نیاز بحث و تبادل نظر کردند.

 

کدخبر: 922201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟