دستگیری سارق حرفه‌ای سیم کابل های برق با ۱۰ فقره سرقت در مراغه

 به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ "توحید فارسی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل در سطح حوزه استحفاظی، موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت‌زنی های نامحسوس و محسوس و انجام یکسری اقدامات فنی، تخصصی با تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی، یک سارق حرفه‌ای سیم کابل ها را که در لباس کارکنان یکی از شرکت های خدمات‌رسان در حال سرقت سیم کابل برق بود، شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و با شگرد های خاص پلیسی وی را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات این سارق دستگیر شده، اظهار داشت: طی بازجویی های صورت گرفته، وی به ۱۰ فقره سرقت سیم کابل برق از شهرستان مراغه اعتراف کرد.

سرهنگ " فارسی " با اشاره به اینکه از متهم مقادیری انواع سیم کابل نیز کشف شده، افزود:  متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌ های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 922084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟