بازدید از پروژه های آب و فاصلاب در پایانه مرزی مهران

به گزارش رکنا از ایلام : پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گزارشی از اقدامات شرکت آب و فاضلاب در جهت تامین و توزیع آب در شهر و پایانه مرزی مهران ارائه نمود.

 ناصری اهم اقدامات انجام شده در ایام اربعین 1402 را شامل تامین آب پایدار از پل زائر تا پایانه مرزی مهران به مقدار 130 لیتر در ثانیه، آبرسانی پایدار از پل زائر تا محل پایانه مرزی و موکب ها با نصب آب سردکن های مسیر و پایانه برکت، دفع فاضلاب پایانه مرزی تا پایانه برکت شامل خط رفت و برگشت به طول 20 کیلومتر، تأمین آب سرویس های بهداشتی میدان ارغوان شهرستان ایلام با استفاده از شبکه آب پایدار، تامین آب محل اسکان موقت (زائرین) ۱۰۰ هزار نفری پارک جنگلی چقاسبز ایلام بصورت پایدار و همچنین استفاده از 2 دستگاه تانکر و..... برشمرد و تصریح کرد: با اقدامات خوبی که صورت گرفته ان شالله مشکلی در تامین آب در پایانه مرزی مهران نخواهیم داشت.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده از سوی شرکت آب و فاضلاب استان و وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور امسال به نسبت سالهای گذشته خدمات رسانی بهتری به زائرین عزیز ارائه می گردد.

در این بازدید دکتر بهرام نیا استاندار ایلام ضمن تقدیر از تلاش و اقدامات صورت گرفته توسط آبفای استان در جریان کم و کیف خدمات ارائه شده در جهت تامین آب مرز مهران قرار گرفت و با ابراز خرسندی از فعالیت های اجرا شده اظهار داشت: هرسال شاهد خدمات بهتری نسبت سالهای گذشته هستیم و امیدواریم این خدمات ارزنده همچنان تداوم یابد.

کوثر موسوی/ایلام

 

 

 

 

کدخبر: 921132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟