ناترازی در آمار حوزه اقتصاد مشکل ایجاد می کند/ افزایش نمایندگان حوزه در حال پیگیری است

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد، محمدصالح جوکار در نشست صمیمی با اهالی رسانه یزد اظهار داشت: اگر بر اساس داده های درست تصمیم نگیریم، در آینده به مشکل برخواهیم خورد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی بر اساس داده های درست به ویژه در حوزه اقتصادی از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: با این شرایط مردم حتی نمی توانند برای فردای خودشان تصمیم گیری کنند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  ارتباط با لایه های اجتماع پژواک نباید یک طرفه باشد، این را اساس کار رسانه اعلام کرد.

وی با اشاره به مطالبات خبرنگاران درباره پیگیری های بی نتیجه از مسئولان گفت: اینکه با گذشت 2 دهه رسانه نتوانسته است، موضوعی را به سرانجام برساند جای تامل دارد، اگر رسانه حق طلب باشند مسائل حل می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه رسالت خبرنگار  پیگیری و به نتیجه رساندن مسائل است، گفت: ما نیز به عنوان نمایندگان مردم مدیون آنها هستیم و مسائل را در مجلس دنبال می کنیم.

جوکار درباره پیگیری افزایش نمایندگان مجلس استان یزد گفت:  افرایش تعداد نمایندگان هر هفته 40 نماینده در حال پیگیری است و تلاش می کنیم هر چه زودتر عملیاتی کنیم.

یزد/ سمیه گلابگیریان

 

کدخبر: 920981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟