حمایت استاندار گیلان از مهمترین پروژه شهری رشت / میثاق، طرحی برای حل معضل ترافیک کلانشهر رشت

به گزارش رکنا از گیلان؛ طرح میثاق که با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر رشت پس از مدت‌ها به عنوان نمادی از همدلی برای اقدامات عملی در حوزه مدیریت شهری محسوب می‌شود روز گذشته در جلسه شورای راهبری ترافیک استان نیز مطرح شد و مورد استقبال اعضای شورای ترافیک و استاندار گیلان قرار گرفت.

تاجایی که استاندار گیلان با قدردانی از شهرداری رشت برای آماده‌سازی طرح و اجرای پروژه‌های طرح میثاق گفت که شورای ترافیک استان گیلان و دستگاه‌های اجرایی عضو آن آمادگی دارند در مسیر اجرای پروژه‌های طرح میثاق هر کمک و پشتیبانی که مدنظر شهرداری رشت است را به عمل آورد تا بدینوسیله از حجم مشکلات ترافیکی شهر رشت کاسته شود.

وی همچنین به همه اعضای شورای ترافیک و دستگاه‌های خدمات‌رسان گفت که باید اهتمام جدی در تسریع اجرای طرح میثاق داشته باشند.

نماینده عالی دولت در گیلان در این نشست همچنین از دغدغه مردم در خصوص طرح های بزرگ نیز سخن گفت‌ و تاکید کرد: انتظار از این طرح آن است که در زمانبندی مناسب این پروژه به سرانجام برسد.

نکته قابل تأمل در صحبت‌های استاندار گیلان اشراف وی بر طرح ابتکاری میثاق و اهمیت همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان ازجمله، آب ، برق، گاز، مخابرات و راهور بود که در جلسه شورای ترافیک به معاون عمرانی و مدیران دستگاه‌های مربوطه دستور داد تا جهت تسهیل و تسریع در اجرا نهایت همکاری با شهرداری را داشته بانشد.

بی شک همدلی موجود در استان برای اجرای پروژه های میثاق که پیشتر در حمایت های سایر نهادهای تاثیرگذار از جمله قضایی، اعضای شورای تامین و ... مشهود است بزرگترین امتیاز برای تحول شهری رشت محسوب می شود.

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 920427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟