انهدام باند سارقان محموله محور های مواصلاتی در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ "عبدالرضا رخشان " در این باره بیان داشت : در پی چندین فقره سرقت محموله و بارکنی از کامیون های عبوری و سرقت بعنف از خودرو های سبک درسطح  محور های مواصلاتی استان  موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و پلیسی، در نهایت موفق به شناسایی 3 سارق سابقه دار شده که تیم های عملیاتی این پلیس به محل حضور متهمان اعزام و با اشرافیت کامل در یک اقدام ضربتی هر 3 نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ رخشان ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به 15 فقره سرقت بارکنی از کامیون های حامل بار و یک فقره سرقت به عنف  و بارکنی از خودرو های سبک در محور های خرم آباد معترف، مالباختگان شناسایی ومتهمان همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان به شهروندان توصیه کرد: ایجاد نا امنی خط قرمز پلیس است  و این پلیس با  تمام توان با مخلان نظم و امنیت در سطح استان برخورد خواهد نمود و شهروندان عزیز در صورت مشاهده  افراد و خودروهای مشکوک در مسیر تردد جاده های مواصلاتی استان  بلافاصله موضوع از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 920266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟