اعلام نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از لرستان

‌به گزارش رکنا از لرستان، مرتضی شیروانی با بیان اینکه سفرهای اربعین  از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور انجام می شود، اظهار کرد: پیش فروش بلیط سفرهای اربعین  از ۲۱ مرداد از طریق الکترونیکی با مراجعه به سایت آژانس های مسافرتی آغاز شده است همچنین شرکت های حمل و نقل نیز موظف هستند نسبت به پیش فروش حضوری بلیط اقدام کنند.

وی ادامه داد: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از مبدا خرم آباد تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره، ۳۳۴ هزار تومان و برای اتوبوس های ۴۴ نفره مبلغ ۲۳۹ هزار تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان بیان کرد: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از مبدا بروجرد تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره مبلغ ۴۴۰ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره، ۳۶۶ هزار تومان و برای اتوبوس های ۴۴ نفره مبلغ ۲۶۵هزار تومان است.

شیروانی با بیان اینکه در صورت بروز تخلف هم استانی‌ها می‌توانند موضوع را به نمایندگان مستقر در پایانه‌ها اطلاع دهند یا با تماس با سامانه ۱۴۱ تخلف را گزارش کنند، تصریح کرد: مسیرهای پرترافیک اربعین بازنگری و نقاط پرحادثه‌ ایمن سازی شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه برای جابه‌جایی زائران اربعین ایمنی سفر مورد نظر سازمان راهداری استان است، تاکید کرد: گشت‌های اربعین نیز ۲۴ ساعته مسیر را رصد می‌کنند تا زائران به سلامت به مقصد برسند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 919232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟