پیش ثبت‌نام بیش از یک هزار داوطلب لرستانی برای انتخابات مجلس

به گزارش رکنا از لرستان؛ احسان یاوری در گفتگوی ویژه خبری  (۲۲ مردادماه) شبکه لرستان گفت: یک هزار و ۶۱ داوطلب برای نمایندگی در حوزه‌های انتخابیه استان لرستان پیش ثبت‌نام خود را قطعی و مدارک را بارگذاری کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی ثبت‌نام متقاضیان نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان نسبت به دور گذشته افزود: در دور گذشته ۴۰۸ نفر متقاضی نمایندگی در انتخابات مجلس بودند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان افزود: از مجموع هزار و ۶۱ نفر متقاضی نمایندگی ۹۴۲ نفر آقا و ۱۱۹ نفر خانم ثبت نام کرده‌اند.

وی بیشترین تعداد خانم در مرحله پیش ثبت نام را در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با ۵۱ نفر اعلام کرد و افزود: بروجرد ۲۷ نفر خانم و کمترین حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان با ۵ نفر خانم است.

یاوری گفت: بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان در شهرستان خرم‌آباد و چگنی با ۳۶۲ نفر و حوزه انتخابیه بروجرد ۲۱۵ نفر و کمترین ثبت نام در حوزه‌ انتخابیه پلدختر و معمولان با ۴۷ نفر است.

وی گفت: افراد شرکت کننده با مدرک دکتری تخصصی ۱۳۹نفر، متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد ۷۸۱ نفر، مدرک کارشناسی ۹۹ نفر، کاردانی ۱۳ نفر و مدرک حوزوی ۲۹ نفر ثبت نام کرده‌اند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 919029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟