واکنش مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به حواشی بنگاه معاملاتی در مدارس غیردولتی

 به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ حسنعلی عزت خواه در جمع خبرنگاران در خصوص مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور، اظهار کرد: سالن پوریای ولی شهر یاسوج در برگزاری این مسابقات به طور کامل تجهیز شده است. 

 عزت خواه افزود: در خصوص مدارس غیردولتی که بنگاه معاملاتی توسط عده‌ای خوانده می‌شود، گفت: مدرسه دولتی در صورت نبود مدارس غیردولتی جوابگوی ظرفیت دانش‌آموزان نیست و از طرفی تراکم مدارس بیش از ۶۰ تا ۵۰ نفر در هر کلاس درس می‌شود. 

وی در خصوص برگزاری امتحانات نهایی عنوان کرد: در سال جاری امتحانات پایه یازدهم برگزار و در سال تحصیلی آینده پایه دهم به صورت نهایی برگزار می‌شود که حوزه‌های مربوطه مجهز به دوربین مداربسته، دستگاه‌های سیگنال‌یاب تلفن همراه می‌باشند و امکان دخل و تصرف در نمرات وجود ندارد. 

حسنعلی عزت خواه در خصوص تحصیل دانش آموزان حاشیه شهر به مرکز گفت: در محدوده نجف آباد شهر یاسوج مدرسه نداشتیم که امسال یک مدرسه ۹ کلاسه افتتاح و بسیاری از دانش آموزان درآن مدرسه تحصیل می‌کنند. 

مدیر کل آموزش و پرورش با تبریک روز خبرنگار  و اشاره به اینکه نقد منصفانه را با آغوش گرم می‌پذیرم، تصریح کرد: خبرنگاران آموزش و پرورش را نقد کنند. 

وی با عنوان اینکه خبرنگاران راهنمایان جامعه به سمت تمدن عقلایی هستند، گفت: یک خبرنگار خوب باید به شاخص‌ها توجه کند. 

عزت خواه افزود: خبرنگاری که در جامعه به جای آب سراب را نشان می‌دهد خود در همان سراب خواهد ماند.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد 

کدخبر: 918490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟