رفع مشکلات و موانع کیفی تامین و توزیع آب، دغدغه اصلی وزارت نیرو 

به گزارش رکنا از  ایلام، مهندس منتظری هدف از این بازدید را بررسی مشکلات و موانع کیفی تامین و توزیع آب، سیستم مدیریت پساب موکب ها، سرویس های بهداشتی ثابت و سیار مسیر پیاده روی اربعین حسینی عنوان کرد.

وی افزود: تامین آب زایرین عزیز یک و حفظ سلامت و بهداشت آب و مدیریت جمع آوری و تصفیه فاضلاب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، لذا ما در حوزه وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور اهتمام جدی داریم تا در ایام اربعین حسینی توزیع آب سالم و بهداشتی داشته باشیم و زایرین گرامی آب با کیفیت مناسب در دسترس داشته باشند.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب در مهران و پایانه مرزی گفت: زیر ساخت تاسیسات آب و فاضلاب پایانه مرزی مهران از سال های قبل شروع شده و با تلاش های شبانه روزی در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خوشبختانه زیرساخت مناسبی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی صورت گرفته است.

مهندس محمد پیرباوه پور افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب در پروژه های آب و فاضلاب، شرکت ابفا استان ایلام در زمینه ارتقا سطح سلامت آب و سیستم مدیریت کیفیت آب و فاضلاب اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 918371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟