شهرستان سرعین 385 نفر معلول مددجوی بهزیستی دارد

به گزارش رکنا از اردبیل، اسکندرزاده رئیس بهزیستی شهرستان سرعین در دیدار با خبرنگار رکنا در اردبیل ضمن تبریک این ایام که به نام خبرنگار است از فعالیت های این خبرگزاری در راستای اطلاع رسانی شایسته تقدیر و تشکر نمود .

وی در ادامه از وجود 385 نفر پرونده معلول بهزیستی در شهرستان سرعین خبر داد و افزود این مددجویان بیش از 850 نفر تعداد خانوار شهرستان سرعین را شامل می شوند .

اسکندر زاده یادآور شد امسال در سال 1402 بیش از 500 میلیون تومان تسهلات در قالب کمک های موردی ،مسکن و آموزشی برای مددجویان بهزیتسی به افراد تحت پوشش کمک شده است

رئیس بهزیستی شهرستان سرعین از خیرین و اهالی نیکوکار شهرستان سرعین خواست تا با کمک های خود به سازمان بهزیستی این اداره را برای بهبود شرایط معیشت و ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش مهیا نمایند چرا که افرادی که تخت پوشش بهزیستی هستند افرادی قابل احترام و در بعضی از شرایط توانمند هستند که نیازمند حمایت های بیشتر از این هستند .

وی در پایان از ساخت 2 واحد مسکن مددجویی در هفته دولت امسال خبر داد و خاطر نشان کرد خوشبختانه با حمایت های دولت هیچ مورد نوبت مددجویی نداشتیم و همه مددجویان سر ماه مقرری خود را دریافت می نمایند.

مولاخواه/

کدخبر: 918047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟