ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ مرتضی شیروانی در اینباره  اظهار کرد: طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی از ۲۰ مرداد آغاز و تا ۲۵  شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان با بسیج همه امکانات نسبت به ایمن سازی مسیرهای منتهی به مرز مهران اقدام کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان به اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی و به روزرسانی محورهای اصلی مسیر تردد زائران اشاره کرد و افزود: نصب نیوجرسی ۲۰ کیلومتر، ۵۰۰ کیلومترخط کشی، نصب استوانه وسرعتکاه ۱۵۰۰ عدد، بروزرسانی سیستم روشنایی ۱۴۱ کیلومتر و انجام شیار عرضی وطولی ۵۰کیلومتر در محورها از جمله اقدامات مهم در این راستا هستند.

 شیروانی بیان کرد: فعال نمودن پیمانکاران حوزه ایمنی، لکه گیری و خط کشی، نصب علائم، فعالیت اکیپ‌های راه و ترابری، تعامل شهرستان‌ها در بکارگیری ماشین‌آلات راهداری، همکاری با سایر دستگاه‌های خدمت رسان در تامین زیرساخت ها، نگهداری مطلوب ماشین آلات به عنوان سرمایه سازمان، ساماندهی نیروی انسانی براساس تخصص و پشتیبانی مطلوب از تیم‌های اعزامی به مرز مهران را از برنامه‌های مهم  برای اجرای طرح اربعین حسینی عنوان کرد.

 این‌مقام مسئول تصریح کرد: مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای لرستان به صورت صد درصدی از نظر سیستمی و منابع انسانی برای پشتیبانی و رصد لحظه ای محورها آمادگی کامل دارد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 917740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟