تامین کسری آب شرب شهرهای صالح آباد و مهاجران با تجهیز ۲ حلقه چاه

به گزارش رکنا از همدان، فرهاد بختیاری فر با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع دو فقره شکستگی در خط ۹۰۰ میلی متری انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب همدان به نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی شهید مفتح پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان در کمتر از ۴ ساعت در شامگاه امروز ۱۷ مرداد ماه با اقدامی جهادی ضمن ترمیم این شکستگی ها ارسال جریان پساب بدون وقفه به نیروگاه شهید مفتح را انجام دادند.

وی افزود: در پی دستور مقام عالی وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به دلیل اهمیت فوق العاده نیروگاه شهید مفتح در تامین برق سراسری، ترمیم خط آسیب دیده در کمترین زمان ممکن توسط پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان صورت پذیرفت.

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل اهمیت موضوع مهندس آقازاده، معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب کشور نیز در همدان حاضر و نظارت بر این عملیات را از نزدیک بر عهده داشت.

وی افزود: پس از اتمام این عملیات در معیت معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب کشور در استانداری همدان حاضر و با استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار به عمل آمد. مدیر عامل آبفای استان همدان افزود: در این جلسه ضمن تشریح موضوع از سوی استاندار همدان از همت و تلاش پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان در جهت رفع سریع این شکستگی ها تقدیر و ایشان این موضوع را مصداقی از کار جهادی عنوان داشت.

 

کدخبر: 917621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟