دستگیری ۳سوداگر مرگ و کشف بیش از ۶ کیلوگرم مواد مخدر در "میانه"

به گزارش رکنا از هشترود؛  سرهنگ حسن رفیعی در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و عوامل انتظامی این فرماندهی پس از تحقیقات فنّی و اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در محلات مختلف شهرستان، موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و هماهنگی با مقام محترم قضایی موفق به شناسایی عاملین توزیع مواد مخدر شده و در عملیات های جداگانه، متهمین را در نقاط مختلف شهر دستگیر کردند.

سرهنگ "رفیعی" از کشف ۴کیلوگرم مواد مخدر سنتی و مقدار ۲کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بسته های آماده خبر داد و گفت: متهمین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند .

جانشین انتظامی میانه در پایان تصریح کرد : پلیس در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالابردن امنیت شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت خرید و فروش موادمخدر توسط سوداگران مرگ، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۱۲۸ پلیس درمیان بگذارند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

‍ ‍ ‍ 

 

 

کدخبر: 917333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟