اعزام ۱۵ ورزشکار لرستانی در قالب کاروان ورزش لرستان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۳ چین

⁦به گزارش رکنا از لرستان ؛ سید آرش قیاسیان در شورای ورزش لرستان که در سالن جلسات استانداری و با موضوع حمایت از کاروان ورزشی لرستان اعزامی به مسابقات آسیایی هانگژو چین برگزارشده بود، اظهار کرد: لرستان با وجود قهرمانان و طلایه دارانی که در حوزه ورزش قهرمانی دارد مهرماه امسال با حضور ۱۵ورزشکار مرد و زن در ۱۰ رشته ورزشی مختلف نمایندگانی در مسابقات آسیایی هانگژو چین خواهد داشت.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به هم افزایی بین دستگاهی ادارات استان ، رویکرد دولت سیزدهم و حمایت های استاندار لرستان در حوزه ورزش ، افزود: با توجه به این رویکردها و حمایت ها سال گذشته موفق به برگزاری ۸ میزبانی و در ۱۴۰۲ نیز تاکنون ۷ میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در استان شدیم.

وی با بیان اینکه برگزاری این میزبانی ها باعث بالندگی و نشاط اجتماعی در سطح استان شده است، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت و هم افزایی دستگاه های اجرایی در راستای رشد ورزش استان و ارتقا سلامت اجتماعی مردم اقدامات موثری انجام دهیم.

قیاسیان در پایان سخنان خود. بازی های آسیایی چین را یک نمایش بین المللی برای کشور ها توصیف کرد و با تاکید بر لزوم حمایت دستگاه های اجرایی و مردم از ورزشکاران لرستانی اعزامی به این مسابقات ، خواستار برگزاری مراسم بدرقه باشکوه از کاروان لرستان جهت اعزام به بازی های آسیایی هانگژو چین شد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 917113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟