فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش رکنا از هشترود ؛متن این پیام بدین شرح است:

هفدهم مرداد ماه ؛ روز خبرنگار و بزرگداشت اصحاب رسانه ؛ برگ زرینی در تقویم ملی و فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به تلاش پرچم داران وادی قلم و آگاهی است.

اصحاب رسانه " وجدان بیدار جامعه"، " تصویرگر وقایع" و " پرچم داران تعهد و وظیفه اند"، اهمیت جایگاه و نقش خبرنگار تا حدی واضح و روشن است که با وجود تعدد رسانه ها و گسترش فناوری های نوین در دنیای امروز، این قشر فهیم همواره نقش موثر و محوری دارند و با تخصص، تعهد و نحوه عملکردشان به رسانه و شبکه های گسترده ارتباطات هویت می بخشند.

این پیام با بیان اینکه خبرنگاران رسالت خطیر " آگاه سازی" و " تنویر افکار عمومی" را عهده دار هستند، می افزاید: اصحاب رسانه با " آگاهی بخشی عمومی" در تسریع و تسهیل حرکت قافله انسانی به سوی قله های پیشرفت و دانایی نقش موثر و غیرقابل انکاری دارند.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای،مرهون تلاش های شبانه روزی این افسران فرهنگی جامعه است.

اینجانب هفدهم مرداد روز خبرنگار،این روز ارزشمند اجتماعی را بر تمامی خبرنگاران،روزنامه نگاران و نویسندگان عرصه اطلاع رسانی تبریک عرض می نمایم.امید است خبرنگاران عزیزدر ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) درامر خطیر اطلاع رسانی،آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی و بیان واقعیت های اجتماعی موفق و موید باشند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 917060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟