انتخاب نمایندگان در تراز انقلاب موجب توسعه و آبادانی کشور می‌شود

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ مرداد خرم‌آباد بیان کرد: انتخاب نمایندگانی برای قانونگذاری درمجلس شورای اسلامی که در تراز انقلاب باشند موجب توسعه، اشتغال و آبادانی کشور می‌شود.

وی با اشاره به پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تشکیل این مجلس که همه نمایندگان آن از تراز انقلاب اسلامی برخوردار باشند ، رشد و توسعه اقتصادی و ارتقای دینی و فرهنگی و استکبار ستیزی را به ارمغان می آورد.

شاهرخی ادامه داد: نمایندگانی که علاوه بر تعهد از دانش کافی برخوردار باشند می‌توانند در قانون گذاری و نظارت موجبات پیشرفت و عدالت را برای کشور و استان رقم بزنند.

وی اضافه کرد: استان‌هایی که مردمانش نمایندگانی را انتخاب کردند که از این خصوصیات برخوردار بودند در پیشرفت، اشتغال ، عمران ، آبادی و محرومیت زدایی به نقطه مطلوب نایل شده‌اند چراکه مجلس شورای اسلامی از سه رکن نظام بوده و از جایگاه بالایی برخوردار است.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: کسانی که نمی‌توانند عهده‌دار این بار سنگین باشند ورود نکنند چراکه یک امانت سنگین است و این وظیفه را به کسانی دیگر محول کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ۱۷ مردادماه روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران پیشران جبهه آگاهی ، چشمان بینا و زبان گویا مردم هستند و زیبایی قلمی که در خدمت مردم باشد غیرقابل توصیف است، تعهد ، ایمان ، عدالت خواهی مبتنی بر اخلاق و روشنگری از خصوصیات خبرنگار ممتاز است.

شاهرخی بیان کرد: شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افتخار ایران اسلامی و لرستان با مجاهدت خود در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ به همراه جمعی از کارکنان کنسولگری ایران در افغانستان به شهادت رسید.

وی با اشاره به ۱۸ مرداد سالروز شهادت شهید محسن حججی و روز مدافعان حرم گفت: حججی حجت شهیدان مدافعان حرم است ، آمریکا و متحدانش در نظر داشت با محاصره ایران ، خاورمیانه جدید شکل دهد اما با از خودگذشتگی مدافعان حرم و رشادت شهید سلیمانی منویات پلید آنها نقش برآب شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در لرستان هم تعدادی از جوانان در این مسیر به شهادت و تعدادی هم به درجه رفیع جانبازی نایل آمدند ادامه داد: مرکز استقرار تروریست ها دانمارک و هلند است که صدای دفاع از حقوق بشر آنها بلند است اما تروریست پرور می‌باشد.

وی یادآور شد: مسوولان طبق وظایف خود باید در مقابل ناهنجاری ها عمل کنند ، حذف ارزش های اسلامی توسط دشمن در دستور کار قرار دارد و باید در مقابل آن عمل کرد و هرگونه کم‌کاری از سوی مسوولان قابل قبول نیست.

شاهرخی با اشاره به حادثه شیراز و ضرب و شتم آمر به معروف و ناهی از منکر گفت: مرد مگر بی‌غیرت و بی ادب باشد تا بر روی یک خانم دست بلند کند، حتی عذرخواهی پس از آن در مقابل هتاکی جایگاهی ندارد. باید شیوه جذب نیرو با ضابطه باشد تا چنین اتفاقی رخ ندهد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 916039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟